Twoja Twarz Brzmi Znajomo Wiki
Advertisement
Odcinek Uczestnik Występujący jako Nazwa utworu Cel charytatywny
Pierwszy Katarzyna Dąbrowska Chris Isaak „Blue Hotel” Fundacja im. Darii Trafankowskiej.
Drugi Marta Wiejak Nicki Minaj „Turn Me On” Hospicjum im. Świętej Matki Teresy w Puławach.
Trzeci Elżbieta Romanowska Missy Elliott „Lose Control” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na leczenie Aleksa Światłowskiego.
Czwarty Kamil Pawelski Sting „Englishman in New York” Fundacja Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
Piąty Antoni Smykiewicz Rag'n'Bone Man „Skin” Fundacja „Zdążyć z pomocą” podopiecznemu Julkowi Maciągowi.
Szósty Iga Krefft Marian Gold „Forever Young” Fundacja „Dobro Powraca”, która pomaga ludziom chorym na SM.
Siódmy (odcinek latynoski) Kazimierz Mazur Janusz Gniatkowski „Piosenka kubańska” Fundacja „Potrafię Pomóc” podopiecznemu Dominikowi Wijasowi.
Ósmy Stanisław Karpiel-Bułecka George Harrison „Got My Mind Set on You” Hospicjum dla Dzieci Alma Spei z Krakowa.
Dziewiąty Katarzyna Dąbrowska Amy Winehouse „Valerie” Warszawskiemu Hospicjum dla Dzieci.
Dziesiąty (odcinek filmowy) Elżbieta Romanowska Doris Day „Perhaps, Perhaps, Perhaps” Towarzystwo Opieki Nad Zwierzętami.
Jedenasty Stanisław Karpiel-Bułecka Stanisława Celińska „Atramentowa rumba” Fundacja "Akogo?" Ewy Błaszczyk.
Dwunasty (finał) Kazimierz Mazur Marilyn Monroe „Bye Bye Baby” Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym z Opola.

Występy zawodników

Galeria

Galeria 2

Chronologia edycji Twojej Twarzy Brzmi Znajomo

Cele charytatywne
Poprzedni Kolejny
X Edycja XI Edycja XII Edycja

Odcinki Specjalne

Zobacz też

Advertisement