Twoja Twarz Brzmi Znajomo Wiki
Advertisement
Odcinek Uczestnik Występujący jako Nazwa utworu Cel charytatywny
Pierwszy Krzysztof Szczepaniak Shirley Bassey „Big Spender” Fundacja „Na ratunek” na leczenie dzieci z chorobami nowotworowymi.
Drugi Natalia Krakowiak Monika Borys „Co ty królu złoty” Fundacja „Słoneczko” na leczenie Dominika Wodzyńskiego.
Trzeci Krzysztof Szczepaniak Andrzej Rosiewicz „Czy czuje pani cha-chę” Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej na rzecz pomocy ludziom w Sudanie Południowym i Syrii.
Czwarty Izabella Miko Bjork „Venus as a Boy” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na leczenie podopiecznej Alicji.
Piąty (odcinek filmowy) Joanna Lazer Renee Zellweger „Roxie” Fundacja „Avalon” na leczenie podopiecznej Frankowi z choroby na rdzeniowy zanik mięśni.
Szósty Anna Guzik Hanna Banaszak „Pogoda ducha” Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym „Razem”.
Siódmy Filip Lato Jason Derulo „If I'm Lucky” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na rzecz podopiecznemu Julianowi.
Ósmy Joanna Lazer Beth Ditto „Heavy Cross” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na rzecz podopiecznemu Kubie Opońskiemu.
Dziewiąty Filip Lato Czesław Niemen „Sen o Warszawie” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na rzecz małego Juliana.
Dziesiąty (finał) Robert Plant „Stairway to Heaven” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na rzeca podopiecznemu Julkowi Maranowskiemu.

Występy zawodników

Galeria

Galeria 2

Chronologia edycji Twojej Twarzy Brzmi Znajomo

Cele charytatywne
Poprzedni Kolejny
VIII Edycja IX Edycja X Edycja

Odcinki Specjalne

Zobacz też

Advertisement