Twoja Twarz Brzmi Znajomo Wiki
Advertisement
Odcinek Uczestnik Występujący jako Nazwa utworu Cel charytatywny
Pierwszy Adriana Kalska Calton Coffie „Sweat (A La La La La Long)” Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich wspierające seniorów.
Drugi Rafał Szatan Tanita Tikaram „Twist in My Sobriety” Fundacja SOS Wioski Dziecięce.
Trzeci Marek Molak Grzegorz Hyży „O Pani!” Fundacja Mam Marzenie, która pomaga spełniać marzenia niepełnosprawnych dzieci.
Czwarty Mateusz Ziółko Zbigniew Wodecki „Lubię wracać tam, gdzie byłem” Fundacja "O Zdrowie Dziecka".
Piąty Adriana Kalska Joe Cocker „Unchain My Heart” Fundacja Pomocy Dzieciom im. Stanisławy Bieńczak z Brzozowa.
Szósty Mateusz Ziółko Grzegorz Markowski „Nie płacz Ewka” Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Niepełnosprawnością Intelektualną w Jabłonce.
Siódmy Mateusz Ziółko* Klaus Meine „Still Loving You” Fundacja „Szczęśliwe jutro”.
Ósmy (odcinek włoski) Rafał Szatan Andrea Bocelli „Brucia la Terra” Fundacja "Zdążyć z pomocą" na leczenie Natalki Kaczyńskiej, która walczy z zanikiem mięśni.
Dziewiąty Bogumił Romanowski Drake „Hotline Bling” Fundacja "Pomoc Kobietom i Dzieciom" przeciwdziałającej przemocy w domu.
Dziesiąty (finał) Mateusz Ziółko Aretha Franklin „(You Make Me Feel Like) A Natural Woman” Towarzystwo Przyjaciół Chorych Sądeckie Hospicjum.

* Zwycięzcą siódmego odcinka został Mateusz Ziółko, lecz pieniądze na cel charytatywny przekazał razem z Rafał Szatanem, który zremisował z Mateuszem.

Występy zawodników

Galeria

Galeria 2

Chronologia edycji Twojej Twarzy Brzmi Znajomo

Cele charytatywne
Poprzedni Kolejny
IX Edycja X Edycja XI Edycja

Odcinki Specjalne

Zobacz też

Advertisement