Twoja Twarz Brzmi Znajomo Wiki
Advertisement
Odcinek Uczestnik Występujący jako Nazwa utworu Cel charytatywny
Pierwszy Robert Koszucki Kortez „Hej wy” Fundacja Daj Herbatę, która pomaga osobom bezdomnym.
Drugi Katarzyna Ptasińska Artur Rojek „Długość dźwięku samotności” Fundacja Caritas w Radomiu podopiecznemu Krzysiowi.
Trzeci (koniec lata) Ewelina Ruckgaber Krzysztof Klenczon „Historia jednej znajomości” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na leczenie Joasi Sufy.
Czwarty Łukasz Zagrobelny Tina Turner „We Don't Need Another Hero (Thunderdome)” Fundacja Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.
Piąty Krzysztof Krawczyk „Za tobą pójdę jak na bal” Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”.
Szósty Jeremi Sikorski Izabela Trojanowska „Pieśń o cegle” Fundacja „K.I.D.S.”.
Siódmy Emilia Komarnicka-Klynstra Michael Jackson „Beat It” Fundacja Polki Mogą Wszystko.
Ósmy Adam Strycharczuk Muniek Staszczyk „Pola” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na leczenie Lence Szczepańskiej, która cierpi na zespół kociego krzyku.
Dziewiąty Ewelina Lisowska Justyna Steczkowska „Za karę” Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych.
Dziesiąty (30. urodziny RMF FM) Adam Strycharczuk* Katie Melua „Nine Million Bicycles” Stowarzyszenie na rzecz Rehabilitacji Psychiatrycznej.
Jedenasty Ewelina Lisowska Edyta Górniak „To nie ja!” Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych.
Dwunasty (finał) Adam Strycharczuk Violetta Villas „List do matki” Fundacja „Zdążyć z pomocą” na leczenie Lence Szczepańskiej, która cierpi na zespół kociego krzyku.

* Adam Strycharczuk zwycięzca dziesiątego odcinka otrzymał też dodatkowo od radia RMF nagrodę specjalną z okazji 30-lecia stacji - statuetkę.

Występy zawodników

Galeria

Galeria 2

Chronologia edycji Twojej Twarzy Brzmi Znajomo

Cele charytatywne
Poprzedni Kolejny
XI Edycja XII Edycja XIII Edycja

Odcinki Specjalne

Zobacz też

Advertisement